هه ر که سیك فرؤکه ی سیکولاره کانی رینمایی کرد بؤ کوشتنی یه ك موسلمان

هه ر که سیك فرؤکه ی سیکولاره کانی رینمایی کرد بؤ کوشتنی یه ك موسلمان

 

 

دوای ته فسیری ئه م ئایه ته پیرؤزه « ﻭَﻣَﻦْ ﻳَﺘَﻮَﻟَّﻬُﻢْ ﻣِﻨْﻜُﻢْ ﻓَﺈِﻧَّﻪُ ﻣِﻨْﻬُﻢْ »با به ناو سه له فیه کان چیدی خؤیان و شوینکه وتوه کانیان گه وج نه که ن !

من ده توانم رای هه رچوار مه زهه به که ی ئه هلی سوننه، به لکو (اجماع) واته یه کده نگی هه مو سه له فی ئومه تی ئيسلام بهینم که هه ر که سیك فرؤکه ی خاچپه رستانی رینمایی کرد بؤ خاکی ئيسلام و کوشتنی یه ك که سی نویژ خوین له ئومه تی محمد ”صلی الله علیه وسلم” ئه وه ئه و که سه کافره هه روه ك خودی خاچپه رسته کان و هه رکه سیش به و بلیت موسولمان خؤی کافر ده بیته وه چونکه ئایه تی قورئانی ره د داوه ته وه .

ئيمامی ئيبن حه زم ده فه رمویت :

ﺻﺢ ﺃﻥ ﻗﻮﻟﻪ ﺗﻌﺎﻟﻰ (ﻭَﻣَﻦْ ﻳَﺘَﻮَﻟَّﻬُﻢْ ﻣِﻨْﻜُﻢْ ﻓَﺈِﻧَّﻪُ ﻣِﻨْﻬُﻢْ) ﺇﻧﻤﺎ ﻫﻮ ﻋﻠﻰ ﻇﺎﻫﺮﻩ ﺑﺄﻧﻪ ﻛﺎﻓﺮ ﻣﻦ ﺟﻤﻠﺔ ﺍﻟﻜﻔﺎﺭ ، ﻭﻫﺬﺍ ﺣﻖ ﻻ ﻳﺨﺘﻠﻒ ﻓﻴﻪ ﺍﺛﻨﺎﻥ ﻣﻦ ﺍﻟﻤﺴﻠﻤﻴﻦ .(المحلی ۱۱/ ۱۳۸۸)

شیخ ﻋﺒﺪ ﺍﻟﻠﻄﻴﻒ ﺑﻦ ﻋﺒﺪ ﺍﻟﺮﺣﻤﻦ ﺑﻦ ﺣﺴﻦ ﺁﻝ ﺍﻟﺸﻴﺦ ﺭﺣﻤﻬﻢ ﺍﻟﻠﻪ له پاش باس کردنیکی زؤر له سه ر واجب بونی به رائه ت و دوژمنایه تی کردنی یه هودو نه صارا ده فه رمویت :

“ﻓﻜﻴﻒ ﺑﻤﻦ ﺃﻋﺎﻧﻬﻢ ، ﺃﻭ ﺟﺮﻫﻢ ﻋﻠﻰ ﺑﻼﺩ ﺃﻫﻞ ﺍﻹﺳﻼﻡ ، ﺃﻭ ﺃﺛﻨﻰ ﻋﻠﻴﻬﻢ ، ﺃﻭ ﻓﻀﻠﻬﻢ ﺑﺎﻟﻌﺪﻝ ﻋﻠﻰ ﺃﻫﻞ ﺍﻹﺳﻼﻡ ، ﻭﺍﺧﺘﺎﺭ ﺩﻳﺎﺭﻫﻢ ﻭﻣﺴﺎﻛﻨﺘﻬﻢ ﻭﻭﻻﻳﺘﻬﻢ ﻭﺃﺣﺐ ﻇﻬﻮﺭﻫﻢ ، ﻓﺈﻥ ﻫﺬﺍ ﺭﺩﺓ ﺻﺮﻳﺤﺔ ﺑﺎﻻﺗﻔﺎﻕ، ﻗﺎﻝ ﺍﻟﻠﻪ ﺗﻌﺎﻟﻰ : ﻭﻣﻦ ﻳﻜﻔﺮ ﺑﺎﻹﻳﻤﺎﻥ ﻓﻘﺪ ﺣﺒﻂ ﻋﻤﻠﻪ ﻭﻫﻮ ﻓﻲ ﺍﻵﺧﺮﺓ ﻣﻦ ﺍﻟﺨﺎﺳﺮﻳﻦ (الدرر  ۸/۳۲۶)

شیخ ﻋﺒﺪ ﺍﻟﻠﻪ ﺑﻦ ﺣﻤﻴﺪ ﺭﺣﻤﻪ ﺍﻟﻠﻪ ده فه رمویت :

ﻭﺃﻣﺎ ﺍﻟﺘﻮﻟﻲ : ﻓﻬﻮ ﺇﻛﺮﺍﻣﻬﻢ ، ﻭﺍﻟﺜﻨﺎﺀ ﻋﻠﻴﻬﻢ ، ﻭﺍﻟﻨﺼﺮﺓ ﻟﻬﻢ ﻭﺍﻟﻤﻌﺎﻭﻧﺔ ﻋﻠﻰ ﺍﻟﻤﺴﻠﻤﻴﻦ ، ﻭﺍﻟﻤﻌﺎﺷﺮﺓ ، ﻭﻋﺪﻡ ﺍﻟﺒﺮﺍﺀﺓ ﻣﻨﻬﻢ ﻇﺎﻫﺮﺍً ، ﻓﻬﺬﺍ ﺭﺩﺓ ﻣﻦ ﻓﺎﻋﻠﻪ ، ﻳﺠﺐ ﺃﻥ ﺗﺠﺮﻯ ﻋﻠﻴﻪ ﺃﺣﻜﺎﻡ ﺍﻟﻤﺮﺗﺪﻳﻦ ، ﻛﻤﺎ ﺩﻝ ﻋﻠﻰ ﺫﻟﻚ ﺍﻟﻜﺘﺎﺏ ﻭﺍﻟﺴﻨﺔ ﻭﺇﺟﻤﺎﻉ ﺍﻷﻣﺔ ﺍﻟﻤﻘﺘﺪﻯ ﺑﻬﻢ. (ﺍﻟﺪﺭﺭ ۱۵/۴۷۹)

له کؤتایدا ده پاریمه وه له اللــه چاوتان روناك بکاته وه به بینینی نوری قورئان و دلتان یه کلا بکاته وه بؤ وه رگرتنی حه ق و ته وبه یه کی پاك و راست .
إنه علی کل شي قدیر

دیدگاهتان را بنویسید