لیل به خطر انداختن آبرو، ناموس، خون ومال مسلمانان (۳۶۱) واکنش عموم مسلمین در برابر جنگ روانی دین سکولاریسم

دلیل به خطر انداختن آبرو، ناموس،  خون ومال مسلمانان (۳۶۱) واکنش عموم مسلمین در برابر  جنگ روانی دین سکولاریسم

بر گرفته از کتاب روابط متقابل اسلام و دین سکولاریسم

مؤلف: ابوحمزه المهاجر هورامی

مسلمین حق دارند که از رهبران احزاب وجماعتهایی که خود را اسلامگرا می دانند بپرسند که دلیل به خطر انداختن آبرو، ناموس،  خون ومال ما برای چیست ؟  آيا براي تغيير سكولاريسم خون آشام فعلي، به سكولاريسمي است كه در آن احزاب و جماعت‌هاي به ظاهراسلامي بتوانند آزادانه تر به فعاليت‌هاي سياسي خود ادامه دهند ،يا اينكه در سدد كسب قدرت و حاكميت شریعت اسلام در جامعه‌اند؟

اگر در سدد چيزي غير از كسب قدرت و حاكميت شریعت هستند، قطعا وضع موجود جهان و سرزمين‌هاي مسلمان نشين آنرا در اختيارشان قرار خواهد داد ،حتي اگر كوچكترين خوني در اين راه ريخته نشود. چون بيدارگران انقلابي كه به چيزي غير از انهدام جاهليت موجود به رهبري ديكتاتوري سكولاريسم راضي نيستند ،چنان پيشرفتي نموده و عرصه را بر سكولاريست‌ها تنگ كرده‌اند كه جهت يك مبارزه اساسي، جاهليت چاره‌اي جز پناه بردن به جريانات منتسب به اسلام همسو با سكولاريسم و دموكراسي مورد دلخواهش و ميدان دادن به چنين جرياناتي ،جهت به تأخيير انداختن و حتي انحراف انقلاب مبارك اسلامي ندارند.

الان موقعيت بيداري اسلامي و قدرت مقاتلين مسلمان در چنين سطحي قرار گرفته ،كه نه قابل انكار و پوشاندن است و نه قابل معامله و خريد و فروش . نهضتي مبارك كه با الگو برداری از انقلاب و دولت و حکومت اسلامی ما ، جز به تشكيل حكومتي اسلامي مجري احكام الهي،به هيچ چيز ديگري راضي نيست. اين جريان سازش ناپذير و توفنده با وجود آن همه تبليغات مسموم دشمنان انسانيت، با قدرتي باور نكردني در حال رشد و گسترش بوده و مي‌رود، تا همچون سيلي خروشان بنيان هرچه ظلم و ستم بشر بر بشر و طبيعت است را ويران و منهدم گرداند.

جاهليت موجود به رهبري ديكتاتوري سكولاريسم ،اين بار با مكر و حيله‌اي جديد اما پر زرق و برق و گول زننده تحت لواي آزادي و دموكراسي ،قصد دارد كه جلو اين طوفان عظيم را بگيرد ،تا از يك طرف تشكيل حكومت اسلامي در سرزمینهای در حال بیداری را به تأخير اندازد و از ديگر سو سكولاريسم خون آشام خود را لباس جديد پوشانده و بر مردم مسلط گرداند. شبیه ديكتاتوري سكولاريستي كه همچون تركيه، اين بار بچه مسلمان‌ها مجري آن باشند.

قبلاً مجري ديكتاتوري سكولاريسم كمونيست‌ها، سوسياليست‌ها، ناسيونال سوسياليست‌ها، بوژواها و … بودند ،اما اين بار به دليل عملکرد اسلامی دولت انقلابی و اسلامی ما و رشد سريع و آگاهانه طايفه‌ي منصوره و مجاهدين آن ، جهت گمراه نمودن افكار عمومي و انحراف آن در آينده و بدبين كردن مردم به جريانات اسلامي ،و دوباره بازگشت به همان خانه ی اول و كنار زدن اسلام گرايان و روي آوردن به سكولارهاي لائيك، اتاق‌هاي فكر تل آبيب و كاخ سفيد به همراه سازمان امم متحده با همراهي رسانه‌هاي جهاني توطئه‌اي خطرناك و خوراكي نا مطبوع براي مردم زير دست پخته‌اند.

واكنش به چنين جرياني است كه، مبازين كاذب و دروغين صف خود را از مبارزين واقعي و فرقه‌ي ناجيه جدا مي‌كنند. تمام كساني كه به هرنحوي خواهان پيوستن مردم به چنين دام خطرناكي بوده، و از خون ستم ديدگان و مستضعفين مايه مي‌گذارند ،بدون شك در صف دشمنان ملت قرار مي‌گيرند. دشمناني كه با به دست آوردن چند كرسي اضافه در مجلس سكولاريست‌ها و كسب قدرتي پوشاكي و زير چتریکی از مذاهب دین سكولاريسم، به همراه ديگر دشمنان قسم خورده‌ي مسلمين كه « وَلَا يَزَالُونَ يُقَاتِلُونَكُمْ حَتَّى يَرُدُّوكُمْ عَنْ دِينِكُمْ إِنِ اسْتَطَاعُوا » «پيوسته» و بدون وقفه تا روز قيامت عليه مسلمين در حال ستيز و جنگند، دست به دست هم داده و مردم را در برابر مجاهدين مبارز قرار مي‌دهند.

اين جماعت‌هاي منتسب به اسلام خوب مي دانند ،كه اين موقعيت پست دنيوي كه در اختيارشان قرار گرفته ،در پي يك معامله‌ي حساب شده و حياتي است. چيزي كه جاهليت موجود از اين قماش جماعت‌هاي منتسب به اسلام دريافت مي‌كنند فقط و فقط حفظ مردم و عدم پيوست آن‌ها به صف مجاهدين است. چون مردم براي مجاهد حكم آب براي ماهي را دارد.

مجاهدين مبارز مي‌خواند آبي براي شنا و زنده ماندن داشته باشند و دشمنان دين مي‌خواند اين آب را خشك گردانند. جنگي است كاملا رواني و حساس كه هركس موفق شود ديگري را منهدم مي‌گرداند؛ يعني چنان چه مجاهدين مبارز بتوانند مردم را بدست آوردند ديگر جايي براي جاهليت سكولاريسم نخواهد ماند، و سکولارها بدون شك جهت زنده ماندن و شنا در آبي مناسب، سرزمين‌هاي مسلمان نشين را رها كرده و بيرون خواهند رفت. و چنانچه ديكتاتوري سكولاريسم به همراه اين جماعت‌هاي منتسب به اسلام بتواند مردم را از مجاهدين جدا گرداند، به بزرگترين پيروزي اش دست پيدا كرده است، و احتمال اينكه مجاهدين در چنين جامعه‌اي به حاشيه رانده شوند بسيار است.

اما طبق فرموده پيامبر صلي الله عليه و سلم تا روز قيامت طائفه‌ اي از امت اسلام با كفار جنگ و قتال مي‌كنند و اين‌ها بر حقند و در جاي ديگري سر بلند كرده و پيوسته تا روز قيامت نهضت مجاهدين مبارز ادامه يافته و در حال جنگ خواهند بود.

در دوري يا نزديكي به اجرايي شدن چنين توطئه‌اي عليه مسلمين، و همكاري يا عدم همكاري و مبارزه با اين فتنه‌اي است كه، كفر به طاغوت يا ايمان به طاغوت ، خود را علنا نشان خواهد داد. اگر جماعت‌هاي منتسب به اسلام با وجود اين همه آگاهي، باز هم در فكر ياري رساندن به نقشه‌هاي مستكبرين جهاني‌اند به اميد اينكه، در آينده از آزادي بيشتري جهت كار سياسي در چهار جوب ديكتاتوری دین سكولاريسم به حيات خود ادامه دهند، و در سرراه كسب قدرت سياسي توسط مسلمين مبارز سنگ اندازي نموده، و با آوردن هزاران شبهه ،كلك ،همچون ستون پنجم دشمن عمل نموده و مردم را به سكولاريسمي جديد قانع مي‌گردانند ،بدون شك در رديف دشمنان ستمديدگان قرار گرفته و مسيري را مي‌پيمايند كه در آن شيطان به جاي الله جل جلاله حكومت خواهد راند.

مسلمين بايد هوشيار باشند كه باهوش و ذكاوتي كه خداوند به آنها داده است دوست را از دشمن ،خادم به دين را از خائن به دين و ملت باز شناسند. اين شناخت زياد هم سخت نيست و نمي‌توانند عذر بياورند ،چون در يك طرف سكولاريسم است و احکام ساخته دست بشر و در ديگر سو احكام و قوانین الهي.

اينها بايد در يك طرف قرار گيرند ،يا ديكتاتوري سكولاريسم در جامعه اجرا گردد ،كه به آنها اجازه مي‌دهد در حدود مسائل شخصي خود همچون نصرانیت، يهوديت، بوديسم و ديگر مكاتب بشري آزاد باشند و در امور سياست، آموزش و پرورش، اقتصاد، فرهنگ و ديگر مسائل اجتماعي و عمومي قوانين بشري سكولاريستي حاكم گردند ،و يا اينكه جانب و طرفدار جرياني مي‌گردند كه كفر به طاغوت خود را اعلام نموده خواهان اجرائی شدن احكام الهي در تمامي جنبه‌هاو زمينه‌هاي متفاوت زندگي بشري است.

انتخاب زياد سختي نيست يا حكم الله  در جامعه اجرا گردد يا حكم بشر و ديكتاتور سكولاريسم. در اينكه چه كساني مجري احكام الهي هم هستند مردم نبايد ميان اينهمه مدعي اسلام خود را سر در گم بدانند، چون الله تعالی به وسيله رسول الله صلی الله عليه و سلم بیشتر از ۱۴۰۰ سال قبل آنرا برايمان روشن گردانيده است. جابر بن عبدالله رضي الله عنه مي‌گويد: سمعت رسول الله صلی الله عليه و سلم يقول: لَا تَزَالُ طَائِفَةٌ  مِنْ أُمَّتِي يُقَاتِلُونَ عَلَى الْحَقِّ ظَاهِرِينَ إِلَى يَوْمِ الْقِيَامَةِ[۱]

همچنين از جابر بن سمره رضی الله عنه از رسول الله صلی الله عليه و سلم روايت است كه فرمود:لن لَنْ يَبْرَحَ هَذَا الدِّينُ قَائِمًا يُقَاتِلُ عَلَيْهِ عِصَابَةٌ مِنْ الْمُسْلِمِينَ حَتَّى تَقُومَ السَّاعَةُ «رواه مسلم»[۲]

از يزيد بن اصم از معاويه بن ابي سفيان از رسول الله صلی الله عليه و سلم روايت است كه فرمود: مَنْ يُرِدْ اللَّهُ بِهِ خَيْرًا يُفَقِّهْهُ فِي الدِّينِ  وَلَا تَزَالُ عِصَابَةٌ مِنْ الْمُسْلِمِينَ يُقَاتِلُونَ عَلَى الْحَقِّ ظَاهِرِينَ عَلَى مَنْ نَاوَأَهُمْ إِلَى يَوْمِ الْقِيَامَةِ   «رواه مسلم»[۳]

ازعُقْبَةُ بْنُ عَامِر روایت است که فرمود : َسَمِعْتُ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ يَقُولُ لَا تَزَالُ عِصَابَةٌ مِنْ أُمَّتِي يُقَاتِلُونَ عَلَى أَمْرِ اللَّهِ قَاهِرِينَ لِعَدُوِّهِمْ لَا يَضُرُّهُمْ مَنْ خَالَفَهُمْ حَتَّى تَأْتِيَهُمْ السَّاعَةُ  وَهُمْ عَلَى ذَلِكَ .

از عمران بن حسين رضی الله عنه روايت است كه رسول الله صلی الله عليه و سلم فرمود: لا تَزَالُ طَائِفَةٌ مِنْ أُمَّتِي يُقَاتِلُونَ عَلَى الْحَقِّ، ظَاهِرِينَ عَلَى مِنْ نَاوَأَهُمْ،حَتَّى يُقَاتِلَ آخِرُهُمُ الْمَسِيحَ الدَّجَّالَ.[۴]

در تمامي اين احاديث رسول الله صلی الله عليه و سلم گروهي را به عنوان فرقه‌ي ناجيه و اهل حق معرفي مي‌كند كه:

  • طائفه و گروهي هستند.
  • با اينكه گروه و طائفه‌ي خاص اند ،اما به قول رسول الله “ظاهرة علي الناس ” تاروز قيامت هستند، يعني براي تمامي مردم شناخته شده و معروفند،وهمه«انسانها» اعم از مسلمان وغیر مسلمان آنها را می شناسند، اما به چه چيزي معروف و شناخته شده مي‌باشند؟
  • در تمام اين احاديث مي‌بينيم كه رسول الله صلی الله عليه و سلم ويژگي و صفتي جدايي ناپذير به اين گروه و طايفه مي‌دهد، كه تاروز قيامت هرگز از آن جدا نمي‌گردد، و آن هم قتال و جنگ مسلحانه است.

سبحان الله، بايد در اين آينده نگري و روشني راه در شگفت ماند. رسول الله صلی الله عليه و سلم كلمه‌ي جهاد را به كار نبرد، چون ممكن بود از جانب اشخاصي «الروبیضه» صفت مورد تأويل و تفسيرهاي من در آوردي قرارگیرد، بلكه كلمه‌ي قتال و جنگ مسلحانه را آورد. يعني طايفه‌اي اند كه مسلحانه تا روز قيامت با دشمنان دين در حال جنگند و جالب اينكه همه‌ي مردم هم آن‌ها را مي‌شناسند كه در حال جنگ با كفار و دشمنان دين اند.

پيوسته در حال جنگ اند يعني اينكه همين الان هم هستند، قبلاً هم بوده‌اند و تا روز قيامت هم خواهند بود و به مبارزات مسلحانه‌ي خود ادامه خواهند داد و اين‌ها بر حقند.

براي مردمي كه فريب رسانه‌هاي ديكتاتوري سكولاريسم و مرتدين محلي را نخورده‌اند، خيلي راحت است كه بفهمند همين الان چه كسي با كفار جهاني به رهبري امريكا و متحدينش و مرتدين و ظالمين محلي در حال جنگ و مبارزات مسلحانه است. شناخت اين گروه و طايفه خيلي راحت است چون تمام انسان‌هاي مسلمان و كافر آن ها را مي‌شناسند و اين هم معجره‌اي آشكار و دليل روشني است كه براي هيچ كسي عذر و بهانه‌اي نمي‌ماند.

دشمنان اين گروه نجات يافته‌اي كه مسلحانه عليه كفار و مرتدين در حال جنگند نيز مشخص اند. در وضع موجود هر كسي كه با ديكتاتوري سكولاريستي به رهبري آمريكا باشد به همراه مرتدین سکولار محلی از مسلمين، جزو دشمنان اين طايفه بر حق مي‌باشند. راه سومي و جود ندارد يا با طيقه‌ي منصوره و مجاهدين هستي (با دست، زبان يا قلب) يا در طرف دشمن آنها قرار گرفته‌اي كه بدون شك دشمن خدا و رسولش محسوب مي‌گردي. پس هوشيار باش كه داري چه تصميمي مي‌گيري.

نكته جالب اين است كه تمام كفار دنيا و مرتدين محلي مي‌گويند ما با اين گروه، فلان دسته، فلان جماعت ودولت و حکومت و … كه ضرري براي مصالح ما ندارند و با ما نمي‌جنگند و تنها بر امور شخصي خود خارج از قوانين جامعه بسنده مي‌كنند مشكلي نداريم، فقط اين گروه و دولت و حکومت دشمنان ما هستند كه با ما مي‌جنگند و مي‌خواهند مسلحانه جلو هجوم مسلحانه‌ي ما را بگيرند. بله ، كفار اين گروه را به خوبي از ميان هزاران گروه منتسب به اسلام تشخيص مي‌دهند. در نتيجه شناخت اين گروه ،هم براي ما مسلمانان راحت است وهم براي كفار.

كفار سکولار، به گواهي خداوند، پيوسته و بدون فاصله و هميشه تا زماني كه مسلمانان را از قوانین شریعت منصرف کرده و مرتد نمایند، با آنها مبارزات مسلحانه مي‌كنند و جنگ مسلحانه را در پيش مي‌گيرند: «وَلَا يَزَالُونَ يُقَاتِلُونَكُمْ حَتَّى يَرُدُّوكُمْ عَنْ دِينِكُمْ إِنِ اسْتَطَاعُوا » به همين دليل است كه در برابر اين جنگ هميشگي مسلحانه‌اي كه كفار سکولارعليه مسلمين به راه انداخته‌اند، دو راه بيشتر وجود ندارد:

  • يا تسليم كفار سکولار گشته و مبارزات مسلحانه را رها نموده و تابع قوانين آنها گشته و مرتد گردند.
  • يا به صورت مسلحانه در برابر تهاجمات و جنگ مسلحانه‌ي آنها بايستند و جزو طايفه‌ي منصوره و نجات يافته‌اي گردند كه تا روز قيامت بر حق اند و پيروز، وهمچنان كه كفار سکولار «پيوسته» با مسلمين در حال جنگند، اين گروه بر حق نيز «پيوسته» تا روز قيامت با آنها در حال جنگی مسلحانه و مداوم‌اند.

پس برادر و خواهر مسلمانم هم اكنون به خدا و رسول الله صلی الله عليه و سلم جوابي صادقانه بده:كه تصميم گرفته‌اي در كدام گروه و دسته قرار بگيري . با دست و زبانت و در نهايت با قلبت با اعلان توحيد و كفر به طاغوتت همراه و هم مسير با اين طايفه‌ي نجات يافته‌اي؟، يا با پيروي از خطواط شيطان و دام‌هاي رنگارنگ و تأويلات و شبهات گمراهان، خواسته يا نا خواسته در رديف دشمنان اين طايفه بر حق قرار گرفته‌اي؟

خواهر و برادر مسلمانم آگاه باش كه راه سوم وجود ندارد، يا توحيد و كفر به طاغوت است ،يا جانبداري از كفر مشركين اهل كتاب يا مشركين غير اهل كتاب که امروزه با اسم جدیدی به نام سکولاریسم قد علم کره اند.

پس مواظب باش، تصميم بسيار خطرناك و حساسي است ،ابتداي مسير دنيوي آن با تمام آزمايشات و تلخي و شيريني‌هايش با همين تصميم شما آغاز گشته، و دنيايی جديد با احكامی جديد، دوستاني جديد، دشمناني جديد و آرزوهايی جديد براي  شما به وجود مي‌آيد، و انتهاي همين تصميم شما نيز به بهشت برين يا جهنم ختم مي‌گردد.

 

[۱]–  أخرجه مسلم (۱۹۲۳)

[۲]رواه مسلم : صحيح مسلم – الإمارة؛ نیز : فتح الباري –الاعتصام بالكتاب والسنة؛ نیز:مسندالإمام أحمد – أول مسندالبصريين

 – [۳]سنن ابن ماجه – المقدمة؛ نیز: سنن الدارمي- المقدمة؛ نیز:  صحيح البخاري- العلم؛ نیز:  صحيح مسلم – الإمارة؛ نیز:  فتح الباري شرح صحيح البخاري- الاعتصام بالكتاب والسنة؛ نیز:  مجمع الزاوئد ومنبع الفوائد – العلم؛ نیز:  مسندالإمام أحمد – مسندالشاميين؛نیز: موطأ مالك – الجامع

[۴]– رواه حاكم في المستدرك و قال هذا حديث صحيح علي شرط مسلم ؛ و نیز:

۱              لا تزال طائفة من أمتي يقاتلون على الحق ظاهرين / عمران بن الحصين / سنن أبي داود۲۱۲۹

۲              لا تزال طائفة من أمتي على الحق ظاهرين على من ناوأهم حتى يأتي أمر الله وينزل عيسى ابن مريم/ مسند أحمد بن حنبل۱۹۴۰۵   ۱۹۳۴۹

۳              لا تزال طائفة من أمتي يقاتلون على الحق ظاهرين/مسند أحمد بن حنبل۱۹۴۷۴      ۱۹۴۱۸

۴              لا تزال طائفة من أمتي يقاتلون على الحق ظاهرين/المستدرك على الصحيحين       ۸۴۸۹/ الحاكم النيسابوري

۵              لا تزال طائفة من أمتي يقاتلون على الحق ظاهرين/ المستدرك على الصحيحين      ۲۳۲۷/الحاكم النيسابوري

۶              لا تزال طائفة من أمتي على الحق ظاهرين حتى تقوم الساعة/مستخرج أبي عوانة   ۵۹۳۶/أبو عوانة الإسفرائيني

۷              لا تزال طائفة من أمتي على الحق ظاهرين يقاتلون من ناواهم/البحر الزخار بمسند البزار۳۰۰۵أبو بكر البزار

۸              لن تزال طائفة من أمتي ظاهرين على الحق/مسند الروياني۱۲۳/محمد بن هارون الروياني

۹              لا تزال طائفة من أمتي يقاتلون على الحق ظاهرين/المعجم الكبير للطبراني۱۴۶۷۱/سليمان بن أحمد الطبراني

۱۰           لا تزال طائفة من أهل الإسلام يقاتلون على الإسلام ظاهرين على من ناوأهم حتى يقاتلون الدجال/ المعجم الكبير للطبراني۱۴۶۵۶/ سليمان بن أحمد الطبراني

۱۱           لا تزال طائفة من أمتي ظاهرين على الحق حتى تقوم الساعة/المحدث الفاصل بين الرواي والواعي۲۴/     الرامهرمزي

۱۲           لا تزال طائفة من أمتي يقاتلون على الحق حتى تقوم الساعة/شرف أصحاب الحديث للخطيب     ۴۱/

۱۳           لا تزال طائفة من أمتي ظاهرين على الحق حتى تقوم الساعة/إثارة الفوائد۲۲/ابن عبد البر

۱۴           لا يزال طائفة من أمتي ظاهرين على الحق حتى يقاتل آخرهم الدجال/شرح أصول اعتقاد أهل السنة والجماعة للالكائي۱۴۷/هبة الله اللالكائي

۱۵           لم تزل طائفة من أمتي ظاهرين على الحق/ذم الكلام وأهله لعبد الله الأنصاري۶۴۶/عبد الله بن محمد الأنصاري

۱۶           لا تزال طائفة من أمتي يقاتلون على الحق ظاهرين/ تهذيب الآثار للطبري۱۰۶۰/ابن جرير الطبري

۱۷           لا تزال طائفة على الحق ظاهرين على من ناوأهم حتى يقاتل آخرهم المسيح الدجال/ الكني والأسماء للدولابي۱۸۰۱/أبو بشر الدولابي

۱۸           لن تزال طائفة من أمتي ظاهرين على الحق/ تاريخ دمشق لابن عساكر۵۶۶/ابن عساكر الدمشقي

۱۹           لا تزال طائفة من أمتي يقاتلون على الحق ظاهرين/ الفتن لحنبل بن إسحاق۱۱/حنبل بن إسحاق

دیدگاهتان را بنویسید