ابوبصیر طرطوسی با تکرار فتوایش بر علیه شیعیان و دوله فتوای قتل عام دارودسته ی جولانی را داد

ابوبصیر طرطوسی با تکرار فتوایش بر علیه شیعیان و دوله فتوای قتل عام دارودسته ی جولانی را داد

به قلم : ابوخالد کردستانی

ابوبصیر طرطوسی مفتی ناتو و ساکن انگلیس  قبل از آغاز  حملات آمریکا و انگلیس در تاریخ  ۳/۸/۲۰۰۲ م.  كتابي تحت عنوان « الشِّيعَةُ الرَّوافِضُ طائِفَةُ شِرْكٍ ورِدَّةٍ » را جهت ایجاد جنگ مذهبی میان شیعه و سنی نوشت . اما در ۱۱ فوریه ۲۰۰۳  اسامه بن لادن رحمه الله در نامه ای به مردم عراق ، که از طریق شبکه الجزیره پخش شد به آنها هشدار داد که خود را برای یک جنگ طولانی مدت آماده کنند و حتی جهادگران عراقی را تشویق  کرد تا تحت یک «همگرایی منافع» با «سوسیالیستها ی کافر» مثل بعثی ها و دیگر گروهها، علیه صلیبیون همکاری کنند. در میان القاعده ی عراق كساني چون ابوانس شامي رحمه الله وجود داشتند كه در مقالات و نوشته هاي خود «شيعيان را برادر خطاب مي كردند» و ابومصعب نيز به عنوان يك امير و فرمانده ي نظامي از همين شرعيها پيروي مي كرد .

دستور اسامه بن لادن رحمه الله تا زمان مرگ شیخ ابوانس شامی ادامه داشت و با مرگ شرعی های دیگر اطراف ابومصعب زرقاوی تقریبا هیئت شرعی تعطیل و ناتوان شد و ابومصعب زرقاوی خودش هم شد امیر نظامی و هم امیر شرعی و یکی از بزرگترین اشتباهاتی که کرد این بود که عین جمله ی کتاب ابوبصیر طرطوسی مفتی ناتو را یکی از بندهای عقیده ی جماعتش کرد .«الشِّيعَةُ الرَّوافِضُ طائِفَةُ شِرْكٍ ورِدَّةٍ ».

ابوبصیر در این کتاب در مورد شیعیان می گوید که : أنها تُجرى عليها ـ كطائفة ـ جميع أحكام الردة ومتعلقاتها وتبعاتها المبينة والمفصلة في كتب الحديث والفقه ..!. یعنی باید تمام احكام مرتدين كه در كتب حديث و فقه آمده است بر شیعیان اجرا گردد.

این انسان نامتعادل و نیمه دیوانه این حکم را درمورد کسانی صادر کرده است که به قول خودش مسلمان هستند اما بدون شروط تکفیر و موانع تکفیر و… یهویی مرتد هم هستن . آنهم همه ی آنها و… در ان زمان خود شیخ اسامه بن لادن و حتی ایمن الظواهری تذکراتی به زرقاوی دادند اما زیاد تأثیر نداشت چون با مرگ اسامه و ابوانس و … زرقاوی خودش شد همه کاره و سنتی را به تبعیت از ابوبصیر بنا گذاشت که تا الان هم ادامه دارد . [۱]

بعد از این زمانی که دوله قدرتمند شد باز همین فتوا را به همراه ابوقتاده و دیگران در مورد دوله دادند، حالا که نوبت دارودسته ی جولانی رسیده باز با همین سبک بر علیه جولانی و گروهش آنهم با تهمت خوارج فتوا تولید بسته بندی و صادر کرده است . ابوبصیر طرطوسی در مورد دارودسته ی جولانی می گوید:

” حکم جماعت الجولانی همان حکم دواعش است که خوارج، اهل غلو، اهل بغی و مفسد فی الارض هستند و همه احکام خوارج غلات بر آنها جاری می گردد.افراد و مجموعه هایی هم به جماعت مجرم الجولانی ملحق شده اند که خوارج نیستند و صفات خوارج بر آنها منطبق نمی شود، اما گناه تکثیر سواد خوارج و نصرت آنها بر عهده این افراد است و به دلیل سختی برای تمییز میان آنها و دیگر جماعت ها در معارک، این جماعت ها هم مثل خوارج غلات و اهل بغی با آنها رفتار می شود تا اینکه از الجولانی و جماعت مجرم او جدا بشوند و با صداقت توبه کنند و از الجولانی  و منهج و فساد و ظلم او برائت بجویند.”

اینهم یکی از شیوخ ساکن در دارالکفر و دارالحرب صحوات شام، انگاریه قالب فکری دارد این بیچاره.  اما مصیبت اینجاست کسانی که از جولانی متنفر هستند فتوای این انسان نامتعادل را می پذیرند در حالی که می دانند و همه ی ما هم می دانیم که گروه جولانی دارای اندیشه های خوارج نیست . دارودسته ی فتاحی هم که دلشان را به ابوقتاده خوش کرده اند بیشتر به دلیل تنفرشان از شیعه است و اینکه این مفتی جاهل می گوید «شیعه های ۱۲ امامی الان همان نصیری ها هستند» باور کنید دوستان کسی که تنها یک کتاب عقیدتی نصیری ها یا شیعه های ۱۲ امامی را خوانده باشد و یا چند صفحه از تاریخ نصیری ها و موضع گیری ائمه ی شیعه در مورد انها را خوانده باشد به این مفتی جنایتکاری که دستش به خون هزاران زن و بچه ی بی گناه الجزائری آلوده است نفرین می فرستد .

اهل سنت لازم است و باید بیدار شود . اهل سنت غنی تر از ان است که محتاج این مفتی های ساکن در دارالکفر ی باشد که حرفه ی انها مخلوط کردن حق و باطل و پنهان کردن حق است . در حالی که الله تعالی به کفار اهل کتاب  می فرماید: وَلَا تَلْبِسُوا الْحَقَّ بِالْبَاطِلِ وَتَكْتُمُوا الْحَقَّ وَأَنْتُمْ تَعْلَمُونَ (بقره/۴۲). و حق را به باطل مپوشانید و حقیقت را پنهان نسازید و حال آنکه (به حقّانیّت آن) واقفید.

 

………………….

[۱] در این زمینه به مطلب « تطبيق سناريوي ارتداد تمام شيعيان دنيا بر وضع موجود و هدف از طراحي چنين پروژاي» از کتاب « روابط متقابل اسلام و دین سکولاریسم » اثر شیخ ابوحمزه المهاجر هورامی مراجعه فرمائید

 

7 thoughts on “ابوبصیر طرطوسی با تکرار فتوایش بر علیه شیعیان و دوله فتوای قتل عام دارودسته ی جولانی را داد

  1. ای سایت بدون شک مطعلق به کفار (لحتمالا رافضی ها) هست .
    خودتون بخونید که چطور ابو مصعب زرقاوی رو انسانی نا متعادلو نیمه دیوانه خطاب قرار میدهد!!!
    لعنت الله بر روافض.
    معلوم است نویسنده مقاله کوتاه مطالعاتی از کتب اهل سنت دارد اما فکر رافضی اش نقاب را از چهره ی نلعونش کنار میزند و نمیتواند خود را پشت کلامت و جملاتش پنهان کند .
    نویسنده ی احمق و مشرک و به احتمال بسیار زیاد رافضی، یاد بگیر موانع تکفیر در مورد مسلمان به کار میرود نه در مورد اهل کفر که وارد دین اسلان نشده اند مثل روافض .
    پس اصلا نیاز نیست در مورد روافض نوانع تکفیر برسی شود چرا که روافض در اصل مشرک هستند و همنطور که گفتم موانع تکفیر در مورد اهل اسلام برسی میشود.
    حقیقتا نقاب را از چهره ات برداشتی و خود را رسوا تر از گذشته ساختی.

    • همین یک جمله ی داخل مقاله ثابت می کنه که انسان بی سوادی هستی جناب :
      “”” این انسان نامتعادل و نیمه دیوانه این حکم را درمورد کسانی صادر کرده است که به قول خودش مسلمان هستند اما بدون شروط تکفیر و موانع تکفیر و… یهویی مرتد هم هستن .”””””
      در اینجا به ابوبصیر مخاطبشه نه زرقاوی و….
      بعد : ابوبصیر زمانی که می گوید مرتد این یعنی چه نابغه؟ مرتد در مورد چه کسانی به کار میره؟ در مورد مسلمین یا کفار؟
      تو حالت خوش نیست برادر و نمونه ی همان انسانهای نامتعادل و نامیزان هستی و مثل دیوانه ها هر چه از دهنت در بیاد پرت می کنی بیرون . بوی گند صحبتهات نشون میده که از دورن کثیفی بیرون اومدن .
      کمی عاقلانه و با آرامش صحبت کن . مودب باش تا مودبانه باهات برخورد بشه عصر برچسب زنی ها و… گذشته . دلیل بیار و با دلیل صحبت کن .

  2. از بهترين كار هاي شیخ زرقاوی کشتن روافض مشرک و ملعون بود .
    و در تکفیر روافض از آیات محکم قرآن و احادیث صحیح استفاده میکرد .
    شیخ زرقاوی در صوتیاتش در باره قول علما در تکفیر روافض از قول امام احمد و شیخ الاسلام و امام بخاری نقل میکرد .
    قول امام احمد در السنة للإمام احمدص۸۲
    قول امام بخاري درﺧﻠﻖ ﺃﻓﻌﺎﻝ ﺍﻟﻌﺒﺎﺩ ﺹ ۱۲۵
    قول شيخ الاسلام ﺍﻟﺼﺎﺭﻡ ﺍﻟﻤﺴﻠﻮﻝ ﺹ ۵۸۶ – ۵۸۷٫
    و تمام امامان اهل سنت در تكفير روافض اجماع دارند و در حكم روافض فرقي بين عوام و خواصشان قرار نداده اند یعنی همه اشان مشرکند

  3. الحمدلله خودم قول اون علما در تكفير شيعه رو خوندم، و در هيچ جایی حرف فقط از غلات و غیر غلات نیست، بلکه سخنشون کل روافض=شیعه ها رو شامل میشه.
    کسایی که امامت ساختگی رو ساختن کسایی که صحابه رو تکفیر میکنن، کسایی که توسل به مردگان و درخواست کردن از اون ها و ساختن نبد های طلایی رو انجام میدن.
    این مسائل در تمام روافض=شیعه ها وجود داره و فرقی بین عمامه به سر هاشون و پیروان وجود نداره

  4. مرتد درمورد کسی به کار میره که وارد دین اسلام شده و بعد ترکش کرده.
    الان روافض کجا وارد دین شدن تا ترکش کنن و بهشون مرتد گفته بشه.
    روافض از مشرکین و کفار اصلی هستن، این که دیگه مسئله ی واضحی هست .
    جمله ای هم که در مورد طرطوسی گفته شده ادامش طوری هست که در مورد شیخ زرقاوی هم برداشت میشه .
    یکم وجدان داشته باش.

  5. چطوره وقتی یک فعل کفری رو عمامه به سر انجام بده کافر هست .
    اما وقتی همون فعل رو یک گی از عوام رافضه انجام بده کافر نیست؟!!
    کمی فکر کنید فعل و یا قول و یا اعتقاد کفری شخص رو کافر میکنه چه خواص باشه و چه عوام .

دیدگاه‌تان را بنویسید: