جنگ بین سلفیت نجدی و طالبان  و صوفی ها و شیعه و … آب ریختن به آسیاب کفار شغالگر خارجی

جنگ بین سلفیت نجدی و طالبان  و صوفی ها و شیعه و … آب ریختن به آسیاب کفار شغالگر خارجی

به قلم: ابوعبدالله موکریانی

تجربه ی سوریه و عراق به همه نشان داد که مسلمین نمی توانند بر اساس یک فقه مذهبی خاصی و حذف سایر تفاسیر مذهبی حکومتی فراگیر تشکیل دهند . دوله با مذهب «سلفیت نجدی» تلاش کرد به سبک بنیانگذاران آل سعود حکومتی فراگیر و حتی جهانی تشکیل دهد اما دیدیم که نشد و سایر تفاسیر اسلامی و سلفیون غیر نجدی هم حاضر نشدند زیر بار این فقه نجدی بروند .

دوله ابتدا با پذیرش عنوان کتاب ابوبصیر طرطوسی تحت عنوان «الروافض طائفه الشرک و رده» تمام شیعیان جهان را بدون در نظر گرفتن معیارهای تکفیر و ارتداد نزد اهل سنت به ناحق مرتد معرفی کرد و بعد از آن با برداشت نجدی از اصطلاحات مشرک و مشرکین تمام صوفیان و به عبارتی دقیقتر اکثریت قاطع مسلمین را به ناحق مشرک و مشرکین معرفی نمود . به دنبال آن کشتار عموم شیعیان صرفا به دلیل شیعه بودن و انفجارات مراکز صوفی ها و قبرهای مملو از مسلمین زیارت کننده و… شروع شد .

از سوی دیگر دوله بدون در نظر گرفتن معیارهای ارتداد و تکفیر در نزد اهل سنت تمام تأویلات و اجتهادات سایر گروههای جهادی مخالف (که اکثر سلفی مسلک هم بودند) به ناحق حکم ارتداد همه را بدون قائل شدن هیچ عذر شرعی برای آنها صادر کرد  و کشت و کشتارهای وحشتناکی شروع شد که همه شاهد آن بوده ایم .

طرف مقابل دوله هم آنها را به ناحق به خوارج بودن متهم کردند و هزاران نفر از افراد دوله را قتل عام کردند .

به همین سادگی مسلمین به مسلمین مشغول شدند و دشمنان اصلی که کفار سکولار و اشغالگر جهانی بودند از دور به ریش همه خندیدند و ثمره ی خون آنهمه مسلمان و ناموسهای پایمال شده و ویرانی های وحشتناک را برداشت کردند .

این یکی از تجربیات ما در همین چند سال گذشته بوده است . آیا وقت آن نرسیده است که مسلمین به خود بیایند و دست از تفرق و کشت و کشتار همدیگر بردارند ؟

ما دیدیم که در درگیری میان جنگجویان دوله و طالبان در شهرستان درزاب جوزجان بیش از ۴۰ تن از طرفین کشته، زخمی و بدست یکدیگر اسیر شدند. این تنها یک نمونه ی کوچکی از این درگیری ها بوده است . آیا شایسته نیست از خودشان بپرسند که این جنگها به نفع اهل اسلام است یا اهل کفر؟

در جنگ بین شیعه و سنی و سلفی نجدی با سلفیت ائمه ی اربعه و در جنگ بین سلفیون نجدی با تصوف و دیوبندی ها و اشعری ها و ماتریدی ها و… چه کسی سود خواهد کرد؟ اهل اسلام یا کفار سکولار و اشغالگر خارجی به رهبری آمریکا و ناتو؟

اگر صلاح الدین ایوبی بود و یک طرفش حکومت شیعیان ۷ امامی فاطمی مصر و طرف مقابلش کفار نصرانی بودند  چکار می کرد؟  آیا شایسته نیست بیدار شویم ؟

 

……

تصویر : نواب صفوی شیعه مذهب با امام شهید -باذن الله- سید قطب تقبله الله

یک دیدگاه در “جنگ بین سلفیت نجدی و طالبان  و صوفی ها و شیعه و … آب ریختن به آسیاب کفار شغالگر خارجی”

  1. سلام شب بخیر
    ممنونم.امشب بصورت اتفاقی مطالبتون را دارم میخونم. انشاالله بتونیم وحدت دنیای اسلام را ببینیم.به عنوان یک شیعه افتخار میکنم که در هر جایی که اهل تسنن نماز اقامه میکردند با ایشان نماز جماعت خواندم و در بسیاری از موارد مانند سیل اگه توان کمک داشتم نه از شیعه و نه از اهل تسنن دریغ نکردم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *