افشای همکاری کامل اقمار آل سعود با رژیم صهیونیستی توسط سیسی

 افشای همکاری کامل اقمار آل سعود با رژیم صهیونیستی توسط سیسی

به قلم : مسعود سنه ای

در فررودین ۱۳۹۴ تحالف و پیمانی نظامی رسمی متشکل از  آل سعود، امارات، اردن، قطر، کویت، بحرین، مصر ، سودان و مراکش و غیر رسمی متشکل از اسرائیل [۱] و آمریکا به بهانه ی  مبارزه با تروریسم و انقلابیون یمنی به ریاست صوری آل سعود شکل گرفت .

تمام این کشورها که به صورت رسمی در این پیمان شرکت کرده اند در خیانت به جهان اسلام و خدمت به کفار سکولار جهانی گوی سبق را از هم ربوده اند و همیشه سعی شده است این خیانتها دور از چشم مردم عادی صورت گرفته و با تبلیغات رسانه ها و علمای دین فروش به گونه ای به مردم برسد که باعث رو شدن چهره ی اصلی آنها نزد عوام نگردد، اما این روزها به تدریج این ترس از قدرت و افکار مردمی هم توسط آل سعود و اقمار آن نادیده گرفته شده و آشکارا مزدوری و دست نشانده بودن خود و خیانت آشکار به دین الله و مسلمین را به نمایش می گذارند .  

نزدیکترین افشاگری عمومی توسط اقمار آل سعود توسط سیسی حاکم دست نشانده ی  مصر صورت گرفت که به همکاری کامل با رژیم صهیونیستی در بمباران و قتل عام اهل سنت سینا اعتراف نمود.

  السیسی که مورد حمایت حزب نور سلفی خاص نجدیت و سایر سکولاریستهای داخلی و خارجی و حکومت فاسد آل سعود است در گفت و گو با شبکه ی سی بی اس آمریکا گفته است: اسراییل با هماهنگی ما،حمله به سینا را آغاز می کند و با اسرائیل هماهنگی و همکاری های نزدیک نظامی داریم. همچنین در ویدیوی کوتاهی که از این مصاحبه پخش شده پس از این که سیسی می گوید ما در مصر زندانی سیاسی نداریم مجری به او متذکر می شود که دیده بان حقوق بشر اعلام کرده است در زندان های مصر ۶۰ هزار زندانی سیاسی وجود دارند و سیسی با حالتی پریشان می گوید: “من نمی دانم آنها این رقم را از کجا آورده اند. من گفتم هیچ زندانی سیاسی در مصر وجود ندارد. در هر جایی که یک اقلیت در تلاش برای تحمیل ایدئولوژی خود بر مردم است ما باید مداخله کنیم قطع نظر از تعداد آنها.”

 اینها الگوهائی هستند که آل سعود قصد دارد از طریق رسانه های ماهواره ای فارسی چون کلمه و نور و … و  جبهات مجازی به نام اهل سنت و گروههای مسلح به ظاهر اسلام گرا چون گروههای مسلح بلوچستان در قالب دموکراسی و لیبرالیسم و فدرالیسم سکولاریستی به اهل سنت ایران نشان دهد.

آیا اهل سنت ایران را چنان جاهل و فارغ از علم و علمای شریعت گرا تصور کرده اند که حاضرند برای چنین آینده ی سیاه و تاریکی تلاش کنند؟


[۱] http://www.veteranstoday.com/2015/03/27/israeli-fighter-jets-join-saudi-arabia-in-war-on-yemen/

یک دیدگاه در “افشای همکاری کامل اقمار آل سعود با رژیم صهیونیستی توسط سیسی”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *