انصار الاسلام در هم مسیر شدن با دارودسته ی جولانی به کدام سو می رود ؟

انصار الاسلام در هم مسیر شدن با دارودسته ی جولانی به کدام سو می رود ؟

به قلم : مجاهد مهاجر

ما در اتفاقاتی که به واسطه ی دارودسته ی  جولانی افتاده و مشکلات فاجعه انگیزی که برای اهل سنت سوریه به وجود آمده و  اینکه حتی دستورات مربوط به جنگ و صلح و هدایت جنگ توسط ناتو از کانال حکومت سکولار و مرتد ترکیه انجام میشود و هم اکنون ارتش سکولار و مرتد ترکیه به عنوان یکی از منجیان اهل سنت در شمال سوریه مطرح شده و کسانی چون عبدالرزاق مهدی امیدوار است که خلافت توسط این حکومت سکولار و مرتد ترکیه بر پا شود و…  با تمام این اتفاقات ما تنها گروه جولانی را لومه و سرزنش نمی کنیم بلکه سایر گروههائی چون  انصارالاسلام و غیره را نیز مورد سرزنش قرار می دهیم که :

  • چرا ابتدا گروه جولانی را رها کردند تا هر چه دلش از جنایت خیانت و مزدوری خواست نسبت به مسلمین انجام دهد؟ والله المستعان.
  • چرا خطوط قرمزی را برایش مشخص نکردند که از این حدود تجاوز نکند؟ تا کار به جائی رسیده که مرتدین سکولار ترکیه در کمال امنیت در اطراف آنها گردش می کنند و با روسیه جهت نابودی آنها و گرفتن امتیازات بیشتر و پیشروی بیشتر هماهنگی های لازم را به وجود می اورد و به تدریج شماها را در چپنان تنگناهی قرار می دهد که مجبور به دادن هر امتیازی شوید و هر ذلت و خواری را قبول کنید ؟ ولا حول ولا قوة إلا بالله.

هنگامی که اندکی اعتراض از جانب مسلمین به این گردش دوریات ترکیه شد در یک هماهنگی لازم روسیه روستاهای معرة النعمان، معرشمارين ، تلمنس ، كفرومة ، خان السبل ، سراقب  ، ريف جسر الشغور را مورد حملات هوائی شدید قرار داد و بعد اعلام کرد که تمام این حملات با هماهنگی با حکومت ترکیه انجام شده است !!

“خلوصی اکار” وزیر دفاع اردوغان نیز در پی حملات هوایی روسی که با هماهنگی ترکیه بر إدلب صورت گرفته‌بود، می‌گوید: «آنکارا و مسکو در حال طرح‌ریزی ایحاد یک مرکز هماهنگی نظامی مشترک در إدلب هستند.»!

این یعنی اینکه شماها به یک حکومت سکولار و مرتدی دل بسته اید و اختیارات صحل و جنگ خود را به دشمن شماره یکی سپرده اید که خودش عضو ناتو متحد آمریکا و سایر کفار در قتل عام و کشتار مسلمین است و بدون شک شما را به سوی تضعیف و ذلیلی و در نهایت به سوی نابودی و انهدام سوق می دهد .

اگر در غرف خاص گروه جولانی( که کلامش موجود است) الزبير الغزي به جنود می گوید که اهل سنت در شمال حالشان مثل حال شخص غرق شده ای است که برای نجات خود چنگ به هر تکه چوب بی ارزشی می زند تا نجات یابد و جلو بمبارانهای هوائی را بگیرد و تکه چوب الان هم ارتش ترکیه است و… ؛ باید خود همین کلمات برای شما کافی باشد تا بدانید که مسیر آینده ی شما توسط چه کسانی مشخص می شود و شماها مجبور به انجام چه کارهائی جهت حفظ بقای خود می شوید .  ولا حول ولا قوة إلا بالله.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *