ترور صفی زاده هم اسباب رسوائی جبهه اش و سایر هم کاسه هایشان شد

 ترور صفی زاده هم اسباب رسوائی جبهه اش و سایر هم کاسه هایشان شد

کاتب: مسعود سنه ای

سبحان الله؛ اگر الله تعالی بخواهد شخص یا گروههائیی را رسوای عام و خاص کند خودشان را ابزاری برای این کار می کند همچنانکه نمرود و فرعون و اصحاب الفیل ودشمنان اصحاب الاخدود و… را به دست خودشان عبرتی برای جهان کرد .

زمانی که صفی زاده رئیس گروه مجازی جبهه ی سنت به قتل رسید تمام گروهها منجمله جبهه ی مجازی سنت، جیش العدل، سهاب، تمکین پس مانده های انصار، انصار الفرقان، آمد نیوز، شبکه ی کلمه و نور و وصال حق و گروه فتاحی و پس مانده های خبات به تاکید و با یقین کامل گفتند که طبق تحقیقات مستند آنها این ترور کار سپاه قدس و عوامل ایران بوده . حتی مواردی چون شورای شمس که اصلا وجود خارجی هم ندارد با همین گروهها همصدا شدند .

 این گروهها تمام شبانه روز را به سرو صدا و پروبال دادن به این خبر و حمله به سپاه قدس و ایران اختصاص داده بودند تا اینکه دوله رسما اعلام کرد ترو صفی زاده یکی از علمای سوء کار آنها بوده و مسئولیت آن را پذیرفت و اعلام کرد : بتوفيق الله تعالى، تمكّن جنود الخلافة من استهداف أحد علماء السوء بمنطقة باغ مراد في مدينة هرات، بسلاح مسدس، ما أدى لهلاكه، ولله الحمد.

بعد از نشر این خبر تمام رسانه ها و گروههای خائنی که آشکارا دروغ تحویل اهل سنت داده بودند لال و ساکت شدند . اما اهل سنت ایران متوجه شدند که در دروغگوئی و عوام فریبی فرقی بین این گروهها با سایر گروههای سکولار وجود ندارد و اینها نیز مثل گروه رجوی و کومله ها و دموکراتها و سایر مزدوران و دشمنان اهل سنت هدفی غیر از خدمت به اربابان خود و خرج کردن اهل سنت در راه اهداف اربابان خود ندارند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *