در پروسه مذاکرات هیئت سیاسی طالبان با آمریکا به عملکرد مجاهدین نگاه کنید نه ….

در پروسه مذاکرات هیئت سیاسی طالبان با آمریکا به عملکرد مجاهدین نگاه کنید نه ….

به قلم: ابومحمود خان آبادی کندزی

رسول الله صلی الله علیه وسلم می فرماید :« سيأتِي على الناسِ سنواتٌ خدّاعاتٌ ، يُصدَّقُ فيها الكاذِبُ ، ويُكذَّبُ فيها الصادِقُ ، ويُؤتَمَنُ فيها الخائِنُ ، ويخونُ الأمينُ ، وينطِقُ فيها الرُّويْبِضَةُ. قِيلَ: وما الرُّويْبِضةُ ؟ قال: الرجُلُ التّافِهُ يتَكلَّمُ في أمرِ العامةِ»[۱]

ترجمه: «سال های فريبنده بر مردم خواهند آمد، انسان‌های دروغگو تصديق كرده می‌شوند، خيانت كاران امين شمرده می‌شوند و رويبضه سخن می‌گويند. پرسيدند: رويبضه كيست؟ فرمودند: انسان‌های پست كه درباره امور عامه مردم سخن می‌گويند».

امروزه باز ما می بینیم که عده ای از الرویبضه در مورد  مجاهدین امارت اسلامی زبان درازی می کنند و می خواهند به مردم نشان دهند که مثل ربانی و سیاف و حکمتیار و امثالهم  مجاهدین امارت اسلامی نیز پس از دادن اینهمه قربانی و مجاهدت وارد نظام عمیل و نوکر آمریکا و خادم نظام طاغوتی و دموکراسی و فحاشی و بی ناموسی می شوند و فرماندهان با ثمره ی خون هزاران شهید و هزاران کم اندام و زندانی و… مثل سیاف و حکمتیار و دوستُم به عیش و نوش می پردازند.

این دسته باید بیدار شوند و بدانند که امارت اسلامی افغانستان ۳ هدف اساسی دارد:

  1. بیرون راندن تمام اشغالگران آمریکائی و متحدین و مزدورانشان از افغانستان
  2. تشکیل حکومت اسلامی
  3. تطبیق شریعت الله تعالی

در این صورت تمام مجاهدین امارت اسلامی به خاطر این اهداف به امرای خود بیعت داده اند و جان و مال و ناموس خود را در معرض خطر قرار داده اند.

پس مجاهدین امارت اسلامی مثل ربانی و سیاف و حکمتیار و دوستُم و دیگران تنها برای چوکی و صندلی موقتی حکومتی و بازیهای سیاسی دموکراسی و راضی کردن طواغیت نجنگیده اند که به میل آنها حرکت کنند.  

مجاهدین امارت اسلامی اخراج کامل آمریکا و ناتو و تمام مزدورانشان از خاک افغانستان و  تشکیل حکومتی اسلامی و تطبیق شریعت شریعت الهی را می خواهند و به هیچ چیزی غیر از این راضی نخواهند شد.

ملاعمر مجاهد رحمه الله می گفت: ” حتی اگر تمام دنیا ضد ما باشند ما از اصول و اعتقاداتمان تنازل نمیکنیم و هرگز از مسیرمان منحرف نمیشویم  این به خواست خداوند عزیز است.”

 پس به سخنان الرویبضه و دشمنان آشکار و پنهان گوش ندهید و تنها به عملکرد مجاهدین مخلص اعتماد داشته باشید.


[۱] صحيح ابن ماجه (۴۰۳۶) وأحمد (۷۹۱۲)

یک دیدگاه در “در پروسه مذاکرات هیئت سیاسی طالبان با آمریکا به عملکرد مجاهدین نگاه کنید نه ….”

  1. سلام برشما های که خود را مسلمان میدانید چند سوال را جواب دهید:
    ۱-ایا شما واقعا مسلمان اید؟ اگر جواب بلی است، پس مسلمان چگونه در یک کشور اسلامی که ۲ میلیون شهید یک میلیون زخمی و ۵ میلیون مهاجر را بخاطر اعلای کلمة الله هی العلیا نثار داده باشد جنگ میکنید و انها را به قتل میرسانید سرکها،کلنیکها، مکاتب شانرا ویران میکنید؟ کشوریکه زخمهای زمان جهاد ان تاهنوز الیتام نخشیده وشما با خنجر زهراالود تان به سینه اش میزنید نه اینکه خودت تان به اینکار مبادرت میورزید انسانهای وحشی از تمامی کشورها را جمع کرده ناموس و اطفال وطن تان را بالای انها میکشید.
    سوال دوم: شما را که حمایت میکند و بخاطرچه؟ اگر شما را استخبارات پاکستان حمایت میکند و یا شیخهای عرب حمایت میکند توضیح دهید؟ اگر پاکستان حمایت میکند ایا پاکستانیها ۶۰ میلیارد دالر را از کمکهای چین درسال ۲۰۱۷ حاصل نکرد و چینایها چه ظلم های نیست که بالای ایغور و مسلمانان ترکستان شرقی نمیکنند، ایا پاکستانیها از امریکا، بریتانیا و دیگر کشورهای غربی و شرقی کمک نمیگیرند و برعلاوه ان ایا پاکستان از بدو تاسیس حکومت اسلامی داشته ایا برمبنای اسلام میچرخد؟ایا عربستان سعودی بدون حمایت و کمک امریکا میتواند یک هفته ادامه دهد؟ که جواب نخیراست، ایا عربستان سعودی درسال ۲۰۱۸ ۵ هزار میلیارد دالر از امریکا سلاح نخرید این سلاح را برای چه خرید؟ ایا جنگ صدام و عربستان به کمک امریکا یکطرفه نشد؟ اگر حمایت امریکا نباشد ایا عربستان سعودی، امارات متحده عربی و قطر میتواند از خود دفاع نماید که جواب نخیر است. تمامی کشورهای اسلامی با امریکا تفاهم نامه امنیتی دارد چرا در مقابل انها خاموش اید؟ چرا عساکر که در جده، بالای حصار پشاور و در قطر وجود چیزی نمی گوید؟پس وجدانا فکر کنید اگر مسلمان اید. پس چرا به ضد عربستان و ضد پاکستان جهاد نمیکنید که مردم افغانستان مظلوم را می کشید. سوال سوم: در کدام ایت و احادیث شریف امده است که در اماکن عامه و در شفاخانه ها و اماکن مقدس خود را انفجار دهید ایا از خدا نمیترسید که این قتلها را انجام میدهید؟ سوال چهارم چرا در مسجدها به شکل صلح آمیز وعظ، تبلیع و به دروس فقه، تفسیر و حدیث شریف و دیگر موضوعات دینی که مردم اشد ضرورت دارند تعلیم وتعلم نمیکنید؟ کیها شما را از همچو فعالیتهای منع نموده است. شما قاتلان یک ملت زخمی و مظلوم هسیتد که خون شهدای و یتیمان و بیوه زنان جنگهای روسها را تاهنوز جبران نکرده اند و مادران شان بخاطر فرزندان شان چشمان شان کور شده است. چرا مردم مسلمان،مظلوم و بیچاره خود را بخاطر منافع ISI میکشید. الله متعال از شما انتقام میگیرد مانند که از روسهای خوانخوار انتقام گرفت. شما به هر اندازه ایکه در لباس سفید اسلامی خود را بپوشانید مردم شما را درک میکنند ومیدانند که شما از دین اسلام وشریعت غرای محمدی ملیونها فرسخ فاصله دارید. اینکه شما دین الله جل جلاله را به مسخره گرفته اید الله کریم از شما انتقام میگیرد. دین اسلام دین محبت،صمیمیت،اخوت،مودت،مساعدت،عزت،همکاری، همدلی و عدالت است.قال تعالی (و تعاونوا علی البر و التقوی و لاتعانوا علی الاسم و العدوان) ایضا قال تعالی(﴿ مَنْ قَتَلَ نَفْسًا بِغَيْرِ نَفْسٍ أَوْ فَسَادٍ فِي الْأَرْضِ فَكَأَنَّمَا قَتَلَ النَّاسَ جَمِيعًا ﴾(مائده: ۳۲). ایضا قال تعالی ﴿ وَمَنْ يَقْتُلْ مُؤْمِنًا مُتَعَمِّدًا فَجَزَاؤُهُ جَهَنَّمُ خَالِدًا فِيهَا وَغَضِبَ اللَّهُ عَلَيْهِ وَلَعَنَهُ وَأَعَدَّ لَهُ عَذَابًا عَظِيمًا ﴾(نساء: ۹۳)
    ) قال النی صلی الله و علیه وسلم (انما بعشت لاتمم مکارم الاخلاق) و ایضا قال: ( خیر الناس من ینفع الناس) و ایضا قال( عن سَعْدُ بْنُ أَبِي وَقَّاصٍ أَنَّ رسول الله *ص* قَالَ: قِتَالُ الْمُسْلِمِ كُفْرٌ وَسِبَابُهُ فُسُوقٌ.(مُتَّفَقٌ عليهِ) ایضا قال(ن النبي *ص* قال: كُلُّ ذَنْبٍ عَسَى الله أَنْ يَغْفِرَهُ إلا الرَّجُلَ يَمُوتُ مُشْرِكاً أَوْ يَقْتُل مُؤْمِناً مُتَعَمِّداً.(ابوداود). ایضا قال(عن النبي*ص* قال: لاَ يُشِرْ أَحَدُكُمْ عَلَى أَخِيهِ بِالسِّلاَحِ فَإِنَّهُ لاَ يَدْرِي لَعَلَّ الشَّيْطَانَ يَنْزَعُ في يَدِهِ فَيَقَعُ في حُفْرَةٍ مِنَ النَّارِ.(بخاري).ایضا قال(عن النبي*ص* أنه قال: أوَّلُ ما يُقْضَى بَيْنَ النَّاسِ في الدِّماءِ.(مُتَّفَقٌ عليهِ). الهی اگر هدایت نصیب تان باشد هدایت فوری نصیب تان کند و اگر نصیب نباشد از صفحه جهان نیست و نابود تان کند. مننه اباسین سینزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *