پاسخی مختصر در باره دشمنی آشکار سکولاریستهای بومی کوردستان با جریان مبارک اخوان المسلمین

پاسخی مختصر در باره دشمنی آشکار سکولاریستهای بومی کوردستان با جریان مبارک اخوان المسلمین

به قلم: صلاح الدین/ پاوه

بدون شک جریان مبارک اخوان المسلین که توسط امام شهید حسن البناء تقبله الله بنیانگذاری شد و با افکار امام شهید سید قطب تقبله الله تئوریزه و منسجم گردید استارت بیداری اسلامی در تمام سرزمینهای اسلامی و در میان تمام مذاهب اسلامی را زد. این منهج مبارک در کنار کفار اصلی شاهد دشمنان داخلی بوده است که گاه صدمات آنها صدها برابر بیشتر از کفار اصلی بوده است.

یکی از این دشمنان داخلی سکولاریستهای مرتد محلی بوده اند که به نحوی با پرچم ناسیونالیسم خواسته اند به دروغ خود را نماینده ی مسلمین هم نژاد خود نشان دهند. چنانچه همه ی شاهد هستند ملت مسلمان کورد نیز غیر از کوردستان ایران در سایر مناطق کورد نشین عراق و سوریه و ترکیه چندین دهه است که اسیر احزاب سکولار و مرتد شده است و مسلمانی نیست که مزدوری این سکولاریستهای برای تمام کفار سکولار جهانی و دشمنان اسلام و مسلمین و وطن فروشی و ناموس فروشی و غدر و خیانت این موجودات را ندیده باشد.

احزاب سکولار که به خاطر اربابان خارجی و تفکرات سکولاریستی خود حاضر هستند ملیت و نژاد و وطن و همه چیز خود را قربانی کنند بدترین توهینها و اتهامات را به جریانهای شریعت گرا زده اند. با آنکه جریاناتی چون اتحاد اسلامی کوردستان عراق تنها اسم اخوان را یدک می کشد و حزبی است که در چارچوب قوانین سکولاریستی حاکم بر اقلیم کوردستان عراق  فعالیت دارد و انواع ذلیلی ها و حتی کشتارها و تنازلات را متحمل شده اند اما باز سکولاریستها با انواع اتهامت قصد تهاجم به این جسد بی روح از اخوان المسلمین را دارند.

اخیرا دیده ایم که سکولاریستهای مرتد محلی جهت تهاجم به این ذلیلهای بی ماهیت اتهاماتی را اعلام کرده اند که به صورت مختصر پاسخی به انها خواهم داد:

  1. «اخوانها به خود می‌بالند که صدام حسین نیز عضوی از اعضای اخوان بود»

ج: دروغی است محض که اسکلتهای بی گوشت را نیز به خنده وا میدارد . صدام حسین سکولاریست  بود و او هم ادعای ناسیونال سوسیالیسم را داشت . همان ادعائی که کوردهای سکولار حزب دمکرات بارزانی و قاسملو  و کومله ها و پ.ک.ک و غیره داشته اند. پس صدام حسین هم فکر خودشان بود و از خودشان بود نه از مسلمین

  • اخوانیها در برابر کشته شدن ۱۸۲ نفر از کوردها تحت عنوان انفال و شیمیایی شدن کوردها توسط صدام حسین سکوت کرده اند

ج:  اخوان المسلمین نه تنها سکوت نکردند بلکه به شدت این جنایات صدام حسین سکولار را محکوم کردند اما باید گفته شود که عامل تمام این جنایات سکولاریستهای طرفدار حزب دمکرات بارزانی و حزب اتحادیه ی میهنی طالبانی بودند . یعنی تمام این جنایات ناشی از تفکرات سکولاریستی احزاب محلی میان کوردها و افکار سکولاریستی صدام حسین بود

  • اخوانیها برای ناسیونالیسم و امنیت ملی عرب، و توسعه‌ی مرزهای میهن عربی وتصرف مخازن نفتی  کرکوک تلاش می کنند

ج: دروغی است محض . چون اخوان المسلمین تنها برای تطبیق شریعت الله و مبارزه با کفار اشغالگر خارجی و مزدوران محلی آنها جنگیده است و اگر می بینیم که تعریبی صورت می گیرد از سوی صدام حسین سکولار بوده و اگر می بینیم که چاههای نفت کرکوک فروخته می شود از سوی احزاب سکولار بارزانی و طالبانی بوده

  • حالا که کوردها صاحب حکومتی شده اند از جانب اخوانی ها مورد انتقاد قرار می گیرد

ج: کوردهای سکولار و مرتد هرگز نماینده ی کوردهای مسلمان نیستند و حاکمیت کارتونی انها هیچ جایگاهی نزد ملت مسلمان کوردستان ندراد . حاکمیتی که هنوز دارای دو مرکز اداری است.هههه

  • یوسف قرضاوی صراحتا اعلام می‌کند حل مسئله‌ی کورد به منزله‌ی متلاشی شدن وحدت ملت عرب است.

ج: با انکه مخالف بسیاری از اندیشه های قرضاوی هستم اما این دروغی محض است

  • رهبرکل اخوان به نام محمدمحامدابوالناصر دشمنی خود را با ملت کورد علنی می‌کند و صراحتا بیانیه‌ای بر ضد نهضت ملت کورد صادر می‌نماید

ج: اینهم یکی دیگر از همان دروغهائی است که هیچ اساسی ندارد

  • در قاهره کنفرانسی تشکیل شد که در آن رهبران تمام شاخه‌های اخوان در آن حضور داشتند مأمون الهزیبی سخنگوی رسمی اخوانها در نطقی اعلام کرد: کوردها با آن موضعی که بر ضد صدام حسین گرفته‌اند از دین برگشته و مرتد محسوب می‌شوند.

ج: باور بفرمائید که این دروغ آشکار تنها از سوی سکولاریستهای بی حیای محلی گفته می شود و هیگ کافر با شرافتی هم حاضر نیست با چنین دروغهائی آبروی خود را ببرد.

  • قرضاوی جهت سرکوب کردن کوردهای عفرین و کوبانی و حمایت از حاکم اخوانی ترکیه می‌گوید: خدا وملائکه و جبرئیل اردوغان را پشتیبانی می‌کنند.

ج: اولا ترکیه توسط سکولاریستها اداره می شود نه اخوانی ها . بعد : این سخن قرضاوی ربطی به جنگ سکولاریستهای ترک با سکولاریستهیا کورد ندارد بلکه سخنی است راجع به زمان انتخابات چندین سال قبل.

  • در حال حاضر اخوانها بارهبری اردوغان برای بار دیگر دستانشان به خون ملت بی‌دفاع و مظلوم و مسلمان کوردستان سوریه آغشته شده و پروژه‌ی سرچشمه‌ی خون را به راه انداخته‌اند.

ج: این را به پای دروغگویی های رایج سکولاریستهای بی حیای محلی بگذارید. اینها جنگ اردوغان سکولار را بر علیه یک حزب سکولار و مرتد مثل پ.ک.ک را جنگ بر علیه ملت مسلمان کورد می دانند در حالی که ملت مسلمان کورد از این احزاب بیزار هستند همچنانکه از سکولاریستهائی چون اردوغان بیزار هستند.

  1. امیدواریم با اعلام تنفر و انزجار از عقیده‌ی انحرافی اخوانی، و تنفر از اردوغان ظالم و دیکتاتور و بیدار کردن شیفتگان این تفکر فاشیستی، گامی مثبت در ترقی امنیت ملی کوردستان و حفظ منافع آن برداریم.

ج: ما هم امیدواریم با بیداری ملتهای مسلمان و دور ریختن تفکرات فاسد سکولاریستی بار دیگر مسلمین از این لکه های چرکین تاریخ خود نجات یابند و به عزتی که الله تعالی به انها وعده داده است برگردند.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *