سکولاریستهای نجس کورد با تاریخی پر از مزدوری

سکولاریستهای نجس کورد با تاریخی پر از مزدوری

به قلم : سید مراد برادوست / اشنویه

خداوند در مورد سکولاریستها (به زبان عربی = مشرکین) می فرماید: يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِنَّمَا الْمُشْرِكُونَ نَجَسٌ (توبه/۲۸)  ای کسانی که ایمان آورده‌اید، محققا بدانید که مشرکان نجس و پلیدند.

اگر شخصی از نزدیک با این سکولاریستهای نجس هم نشین نشده باشد و از نزدیک فساد آنها را ندیده باشد عمیق این آیه را درک نمی کند.

قوم مسلمان کورد چندین دهه است که با نجاست این سکولاریستها آشناست . سکولاریستهای نجسی که تاریخی پر از مزدوری برای شرق و غرب جهان دارند.

  • یک بار برای کمونیستها و روسها مزدوری کردند
  • بار دیگر برای صدام حسین سکولار
  • بار دیگر برای ناتو از کانال حکومت سکولار ترکیه
  • و هم اکنون هم مزدور آمریکا و آلمان و فرانسه و… شده اند

هر بلا و دردی که بر سر کوردها وارد می شود به خاطر مزدوری و خیانت این احزاب سکولار بوده است. از قاضی محمد مزدور روسیه بگیر که اولین حزب ارتدادی را در میان کوردها و به دستور استالین و با راهنمائی های باقراف ساخت تا صدها حزبی که از این حزب ارتدادی منشعب شده اند و هر یک مزدور کشوری شده اند و به فساد عقیده و فرهنگ کوردهای مسلمان و  فروش ناموس و خاک کوردها مشغول شده اند.

اما همه بارها دیده ایم که اربابان روس چگونه مثل دستمال توالت استفاده شده قاضی محمد مرتد را دور ریختند و  هم اکنون آمریکا نیز سگمرگه ها را در کردستان عراق و حزب کارگران اوجالان را در سوریه و شمال عراق و شنگال فروخت.  این سرنوشت تمام مزدوران در طول تاریخ بوده است.

دولت سکولار کوردی را هرگز بر خاک کوردهای مسلمان نخواهید دید، بإن الله.

شما پرچمی را انتخاب کرده اید که نماد شیطان پرستان لالش و یزیدی ها بر آن نقش بسته است . محال است که یک کورد مسلمان اجازه دهد به جای الله نماد شیطان بر افراشته شود.

که س نه لیت کوردی سیکولار زیندووه کوردی سیکولار مردوه

هه ل ناکریت قه د ئالاکه تان

3 دیدگاه در “سکولاریستهای نجس کورد با تاریخی پر از مزدوری”

  1. به آخوند قدرت نمی‌دهیم کوردستان جای همزیستی و سکولاریسم هست کاری با دین نداریم و افراطی نیستیم

    1. آخه تو کی هستی که به جای ملت مسلمان کورد صحبت می کنید؟
      کوردستان جای مسلمین شریعت گرا و جای قوانین شریعت الله و پاکدامنی و غیرت و شرافت است نه جای سکولاریستی که انواع مفاسد فکری و اخلاقی و رفتاری را به رسمیت می شناسد و چنان پست و بی ارزش است که حتی ازدواج با حیوانات و ازدواج با محارم را نیز قانونی کرده است
      کوردستان جیگای جاشه کانی سه دام حوسین و ئامریکا و ئه وه ی دوژمنی گه لی کورده نیه.

      احزاب سکولار کوردی علاوه بر اینهمه مفاسد فکری و اخلاقی به عنوان خائنین و مزدوران صدام حسین سکولار و امریکا نیز شناخته شده هستند.

      کوردستان جائی برای خائنین ندارد.

  2. …. افغان بی همه چیز کورد ها از نوادگان مادها و مادها آریایی بودند ولی شما افغان های بی همیه چیز به ایران آریایی ها حمله کردید و ایران را غارت کردید
    گور خودتونو گم کنید برید افغانستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *