تراژدی گورستان زنان گمنام در حکومت سکولاریستهای کورد (کردستان عراق)

تراژدی گورستان زنان گمنام در حکومت سکولاریستهای کورد (کردستان عراق)

به قلم: کیوان مریوانی

سکولاریستها کورد همچون تمام سکولاریستهای حاکم بر سرزمینهای مسلمان نشنین اولین ارمغان آنها برای مسلمین فساد و بی بندوباری جنسی و سپس فساد اداری و اقتصادی و… بوده است .

زمانی که سرلشکر «حسن نوري»، مدير اداره‌ اطلاعات استان سليمانيه‌‌  می گوید:” بنا بر آمارهاي رسمي تنها در شهر سليمانيه‌ چهارصد مرکز تن فروشي وجود دارد…. پارلمان منطقه‌ کردستان عراق تاکنون هيچ قانوني درباره منع تن فروشي تصويب نکرده‌ و به‌ همين دليل، هيچ نهادي حق دستگيري آنها را ندارد و همين کار نيروهاي امنيتي را سخت کرده‌ است، زيرا آنها نمي توانند با آنها برخورد کنند.” این سخن مخالفین حکومت سکولار و کارتونی کردستان عراق نیست بلکه سخن خود آنهاست که به فساد اخلاقی مناطق تحت حاکمیت خود و تاراج آبرو و غیرت و نوامیس کوردها و بی بندوباری جنسی شهادت می دهند.

در کنار این رئیس اتحادیه ی مردان (یه کیتی پیاوانی کوردستان) رسماً اعلام می کند که پدیده ی زشت عوض کردن همسران در میان کوردهای سکولار کردستان عراق مد شده است.! یعنی مردها جهت لذت بیشتر، زنان خود را با همدیگر عوض می کنند. اینهم گواهی دیگری از خود کفار سکولار.

یا زمانی که : «مسرور بارزانی» نخست وزیر اقلیم کردستان عراق قضیه فروش ۵۰ ساله نفت اقلیم کردستان عراق به رژیم صهیونیستی از کانال حکومت سکولار ترکیه را به عنوان یکی از پرونده های فساد مطرح کرده است؛ اینهم گواهی خود سکولاریستها مبنی بر فساد اقتصادی و اداری و دزدی و چپاول ثروتهای ملت مسلمان کورد توسط این سکولاریستهای دزد و خائن و وطن فروش است.

 ثمره ی این فساد جنسی و اقتصادی حاکمیت سکولاریستها در کفرستان عراق تولید گورستانی بی نام و نشان در سلیمانیه است، مشهور به گورستان سیوان. این گورستان مدفن هزاران زن و کودکی است که سنگ قبر ندارند و با آنکه مشخصات و اسناد و مدارک این افراد در شهرداری وجود دارد اما تنها با عدد و شماره معرفی می شوند، چون خانواده ها مایه ی ننگ می دانند که اثری از آنها بر زمین وجود داشته باشد حتی بر سنگ قبر.

در این قبرستان زنانی خاک شده اند که به دلایل اتهاماتی مبنی بر انحرافات جنسی توسط اطرافیان خود به قتل رسیده اند و جسد آنها در جائی پرت شده و در نهایت توسط شهرداری خاک شده اند. زمانی که فحشاء بر ملا می شود اکثر مردها خودشان اقدام به قتل این دختران و زنان می کنند و زمانی که عده ای آنها را نکشند، دیگران به مردهای خانواده می‌گویند تو بی‌شرفی، تو بی‌ناموسی و آنها را طرد می‌کنند. مردها برای این که غرورشان را جبران کند این دختران و زنان را می‌کشند.

 همچنین مکان دفن کودکانی است که بر اثر تجاوز و روابط نامشروع متولد شده اند و توسط زن یا اطرافیان زن به قتل رسیده اند و در جائی پرت شده و توسط شهرداری حکومت سکولار کوردها در این گورستان دفن شده اند.

این یکی از ثمرات حاکمیت سکولاریستها و قوانین سکولاریستی بر این بخش از سرزمینهای اسلامی است که تمام سکولاریستهای فاسد و بی ناموس در برابر این تولیداتی که کرده اند لال و خاموش شده اند و سکوتی مرگبار کرده اند.

سکولاریستهای خائن و فاسد زمانی که قضیه ی این گورستان چند هزار نفری فاش شد کسانی چون  قباد طالبانی (معاون نخست‌وزیر) را به محل فرستاده و بعد از گرفتن عکس یادگاری و کاشتن نهال و گذاشتن دسته گل وعده دادند که برای این گورها سنگ قبر درست شود. این واکنش نهائی این سکولاریستهای فاسد تا کنون بوده است.

اما واکنش مسلمین به این سکولاریستهای بی ناموس و فاسد باید نابود کردن عقاید سکولاریستی و دور ریختن احزاب سکولار و حاکمیتهای سکولار باشد که ثمره ی همه ی آنها در تمام زمانها و مکانها غیر از فساد چیز نبوده است.

این حکومت سکولار کوردی  و سایر حاکمیتهای سکولار باید عبرتی برای کوردهای مسلمان و با ناموس ایرانی باشند و کوردها باید بدانند که تنها تطبیق قانون شریعت الله است که راه نجات آنها و سایر ملل بوده نه جاهلیت از نوع سکولاریستی یا عشایری آن.

3 دیدگاه در “تراژدی گورستان زنان گمنام در حکومت سکولاریستهای کورد (کردستان عراق)”

  1. این دروغها چیه تحویل مردم میدید خدا از همه ی شما اجیران نان به نرخ روز خور نگذرد…شما جز مشتی اجیر و دروغگو نیستید و مطمئن باشیدحرفتان به هیچ جایی نخواهد رسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *