غنی، مترسک کابل رفت

این است سرنوشت تمام مزدوران در تمام تاریخ . آمریکا مزدور می خواهد نه متحد .

غنی مترسک کابل رفت

فرار اشرف غنی را برای ملت مسلمان تبریک میگویم. و برای طرفدارانش تسلیت عرض میکنم. و آنانیکه وی را بابا میگفتند امید درک کنند که وی بابای شان نبود زیرا هیچ بابای فرزند خود یلا نمیکند. بلکه بابای تان همان پدر واقعی تان است.

این پیروزی در تاریخ جهان ثبت خواهد شد . و کودکان در تمام جهان در کتابهای تاریخ شان خواهد خواند که یک گروه مجاهد در افغانستان بزرگترین قدرت اقتصادی و نظامی جهان را با کمترین امکانات ولی با ایمان و نصرت الله شکست دادند. این یک روز پر افتخار برای هر مسلمان در جهان است.

آوازی برای پیروزی و به یاد آرزوهای مجاهدین جان برکف اسلام، زخمیان، خانواده‌های شهدا و زخمیان، هم‌وطنان مهاجرم، تک‌تک ملت مظلومم، علمای اسلام و تک‌تک افراد امتم….

یک دیدگاه در “غنی، مترسک کابل رفت”

  1. اظهارات سخنگوی امارت اسلامی در مورد اطمینان در باره‌ی بانک‌ها، تجارتخانه‌ها، صرافی‌ها و مغازه‌ها در کابل و دیگر بخش‌های کشور

    اینکه با تحولات جدید شاید به شمول کابل در شهرهای بزرگ کشور صاحبان بانک‌ها، تاجران ملی، صرافان و دیگر مغازه‌داران در مورد مصونیت سرمایه و اموال خود تشویش داشته باشند و یا در بعضی جاها شنیده می‌شود که برای کشیدن پول‌ها و سرمایه‌ها از بانک‌ها تلاش می‌شود.

    امارت اسلامی با تعهد کامل به تمام صاحبان بانک‌ها، صرافان، تاجران و مغازه‌داران اطمینان می‌دهد که به اموال و سرمایه آن‌ها هیچ گونه زیانی نمی‌رسد، بلکه امارت اسلامی برای مصونیت جان و مال آن‌ها گام‌های جدی بر می‌دارد و در این مورد تدابیر خوب گرفته شده است.

    سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی باید در مورد اموال خود هیچگونه تشویش نداشته باشند، همه چیزها به گونه نورمال به پیش می‌رود و به هیچ زیر بنای از سوی ما زیان و نقصان نمی‌رسد.

    ذبیح الله مجاهد سخنگوی امارت اسلامی

    ۶/۱/۱۴۴۳هـ ق ۲۴/۵/۱۴۰۰هـ ش ــ ۲۰۲۱/۸/۱۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *