غوغاسالاری و ریاکاری دسته هائی از اهل سنت و احزاب سکولار در توهینهای اخیر جوادیه تهران

غوغاسالاری و ریاکاری دسته هائی از اهل سنت و احزاب سکولار در توهینهای اخیر جوادیه تهران

به قلم: عمر محمود نژاد (بانه)

بدون شک توهین به هریک از شخصیتهای مورد پذیرش اسلام توسط هر کسی صورت بگیرد یک جرم است و مسئولین حکومتی و در کنار این، مدیریت و کنترل اجتماعی در تمام سطوح خانواده و محله و روستا و شهر و استان و کشور باید  چنان قدرت و نیروی بازدارندگی به وجود بیاورند که کسی در جامعه جرئت توهین کردن و فحاشی به این خط قرمزها را نداشته باشد.

پس توهین و فحاشی جرم است چه در برابر یک فرد عادی صورت گیرد و چه در برابر خط قرمزهای اسلام؛ اما در اینجا ما با یک نوع چند چهره ای و سیاسی بازی توسط دسته هائی از اهل سنت و بخصوص احزاب سکولار و رسانه های سکولار زده طرفیم.

همین چند وقت پیش بود که در مریوان و سقز و سنندج دسته هائی از ارازل و اوباش کورد زبان در دهه ی آخر ماه مبارک رمضان و بعد از آن به «الله» و «قرآن» و «رسول الله صلی الله علیه وسلم» و «ناموس رسول الله صلی الله علیه وسلم» و بعد سایر شخصیتهای مورد پذیرش مسلمین توهین و فحاشی کردند.

با آنکه از سوی دسته ای از جوانان مسلمان واکنشهائی نشان داده شد و هم اکنون نیز عده ای از آنها هنوز درگیر دادگاه و زندان هستند و حتی یکی از برادران ما چند روز پیش در پاوه اعدام شد اما همه دیدیم که :

  • احزاب سکولار کوردستان این دسته از فحاشان را مردم آزادی خواه و برابر طلب معرفی کردند و با انگ سلفی و داعشی بودن به این دسته از جوانان مسلمان حمله کردند در حالی که علمای صوفی منطقه گواهی دادند که اینها ربطی به سلفیت و داعشی بودن و… نداشتند.
  • تمام این گروههائی که هر یک برای خودشان «ضرار»هائی ترتیب داده اند مثل بنگاه «دعوت به تخریب» پیرانی و گروهکهای مختلف مفتی زاده ی امینی و قریشی و… همگی در برابر این فحاشان لال و کور و بی تفاوت شدند در حالی که همین امینی چند روز پیش به خاطر آتش روشن کردن زیر مجسمه ی یک شاعر سکولار بیانیه صادر کرد. البته پیروان اینها به سبکهای مختلفی به این چند جوان هم حمله کردند و به این شکل در کنار فحاشان و احزاب سکولار قرار گرفتند.
  • تمام این شخصیتهای منفردی که این روزها به خاطر توهین این انسان مجرم در جوادیه بیانیه صادر می کنند در آن زمان همگی لال بودند.
  • تمام این شبکه های ماهواره ای که به نام اهل سنت برای دموکراسی سکولاریستها فعالیت می کنند نیز در آن زمان هم لال بودند هم کور در حالی که اگر بخواهند سوزن را از کاه جدا می کنند.

تمام اینها به اضافه ی عوام زیادی از اهل سنت همگی در توهین به  «الله» و «قرآن» و «رسول الله صلی الله علیه وسلم» و «ناموس رسول الله صلی الله علیه وسلم» و شخصیتهای مورد پذیرش مسلمین فقط نظاره گر شدند؛ چرا؟ چون توهین کننده یکی از مرتدین از میان اهل سنت بود. فقط همین .

آیا توهین به «الله» و «قرآن» و «رسول الله صلی الله علیه وسلم» جرمش بیشتر است یا توهین به شخصیتهای پائینتر از اینها؟!

مگر در همین کوردستان عراق و ترکیه و سوریه سنی زاده ها هزاران بار به  «الله» و «قرآن» و «رسول الله صلی الله علیه وسلم» و «ناموس رسول الله صلی الله علیه وسلم» و ابوبکر و عمر و عثمان و … توهین نشده؟ مگر قرآنها را جلو چشم همه نسوزاندند؟ مگر صدها نفر مثل مریوان حلبچه ای مرتد صدها مطلب و کلیپ ارائه نداده اند؟  مگر شبکه های ماهواره ای و مجازی و احزاب سکولار و رهبران آنها بارها و بارها توهین نکرده و نمی کنند؟ پس چرا لال شده اید ای ریاکاران و مفسدین؟

ما بدون شک توهین توسط هر کسی صورت بگیرد را محکوم می کنیم و خواهان مجازات مجرمین برابر قوانین هستیم اما این به معنی نادیده گرفتن چهره ی ریاکارانه و واقعی دارودسته ی منافقین در میان اهل سنت نیست؛ اینها هستند که در کنار احزاب مختلف سکولار با برجسته کردن نژاد و قومیت مردم ما را چنان بار آورده اند که در برابر هر توهین و فسادی که توسط هم نژادشان صورت می گیرد سکوت کنند و بی تفاوت باشند و کسانی را هم تنها بگذارند که به خاطر دین غیرتی دارند و واکنشی نشان می دهند.

الله متعال ما را از شر این احزاب مختلف سکولار و از شر این گروهکهای سکولارزده ای که هر یک برای خود «ضرار»ی ساخته اند و از شر این شخصیتهای منفرد ریاکار و حقه باز عوام زده و از شر تمام توهین کنندگان نجات دهد. آمین. پس فریب نخوریم .

2 دیدگاه در “غوغاسالاری و ریاکاری دسته هائی از اهل سنت و احزاب سکولار در توهینهای اخیر جوادیه تهران”

  1. شما تروریستها از نظر ما هیچ فرقی با داعش نداشتە و ندارید. اصلا خود داعش هستید. مطمئن باشید کوردستان جای شما نیست.

    1. شما دروغگوها و مفسدین کردستان جائی در میان ملت مسلمان کورد ندارید فقط کافی است چند روز آمریکا و ناتو شماها را رها کند تا بدانید چگونه توسط ملت مسلمان کورد جارو می شوید .
      مگه ما ندیدیم که موشمرگها در برابر حشد شعبی چند ساعت دوام اوردند و ۵۱ درصد خاکشان را باختند؟ مگر ندیدیم مزدوران اوجالان چند ساعت در برابر ترکیه دوام اوردند و از عفرین تا سریکانی را باختند؟
      شماها هیچی نیستید . مزدور و خائن هیچی نیست .
      شما لکه های چرکینی هستید که دیر یا زود نابودتان می کنیم .
      منتظر انتقام ملت کورد باشید ای خائنین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *