الله اکبر : امشب بار دیگر رژیم صهیونیستی وحشت را تجربه می کند

الله اکبر : امشب بار دیگر رژیم صهیونیستی وحشت را تجربه می کند

به قلم: مسعود سنه ای

رژیم صهیونیستی که حکومتی سکولار و یکی از غده های چرکین بر سرزمینهای اسلامی است طی ۸ روز اخیر در ۳ شهر مختلف شاهد۳ حمله ی استشهادی با بیشتر از ۱۱ کشته و دهها زخمی بوده است.

یکشنبه شب در عملیات استشهادی در شهر الخضیره در جنوب حیفا واقع در شمال فلسطین اشغالی ۲ نظامی صهیونیست کشته و ۱۲ تن دیگر زخمی شدند. امشب  نیز طی یک عملیات شهادت طلبانه در شهر بنی براک در شرق تل آویو ۵ صهیونیست به هلاکت رسیده و ۶ نفر دیگر نیز زخمی شدند؛ حمله دیگری نیز در شهر «رمات جان» در یک مجتمع تجاری روی داده است که هنوز گزارشی در مورد میزان تلفات صهیونیستها در این حمله منتشر نشده است.

در پی این عملیات، بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با حضور مقامات امنیتی و نظامی اسرائیلی نشستی اضطراری برگزار کرد. قرار است  نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی هم جلسه‌ای امنیتی را با حضور مسئولان امنیتی برگزار کند.

نتانیاهو نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی در واکنش به عملیات ضد صهیونیستی امشب گفت: اسرائیل با موجی از حملات خطرناک روبروست که تاکنون سابقه نداشته است.

رسانه‌های رژیم‌صهیونیستی: احساس عدم امنیت سختی در خیابان‌های شهرک‌های صهیونیستی حکمفرما شده است. هفته‌ای بی سابقه در سرزمین‌های اشغالی حاکم بوده که سال‌ها متمادی این چنین نبوده است

در برابر ما با واکنش خائنین محلی چون محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین مواجه هستیم که کشته شدن صهیونیست های اشغالگر در عملیات مسلحانه در مناطق شرق تل آویو را محکوم می کنند.

این همان رژیم پوشالی صهیونیستی است که مدتی است برای دارالاسلام ایران که قدرتمند ترین نیروی اسلامی در تمام سرزمینهای اسلامی است شاخ و شانه می کشید.

یک دیدگاه در “الله اکبر : امشب بار دیگر رژیم صهیونیستی وحشت را تجربه می کند”

  1. به گزارش رسانه‌های اسرائیلی، اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه دیروز، جمعه، طی گفت‌وگوی تلفنی با همتای اسرائیلی خود، اسحاق هرتزوگ، عملیات‌های این کشور که منجر به کشته شدن ۱۱ یهودی شد را محکوم کرد.

    و عملیات های ضد یهودی را به “تروریست شنیع” وصف کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *